Szállás

Szolgáltatások: Medence Kerékpár kölcsönző Étterem Szauna Főzőiskola
További képek

Helló.

Réka és Gábor vagyunk, férj és feleség, a Mandilla megálmodói.

Három gyermekünkkel, az ikrekkel Bebével és Bobóval, valamint kicsi lányunkkal Borókával évtizedek óta a Balaton szerelmesei vagyunk.

Bár a munka, suli, kötelezettségek leginkább még Budapesthez kötnek, amikor tehetjük már rohanunk is ide, hogy élvezzük a környék semmihez sem hasonlítható varázsát. Vagy, ha mégsem, akkor meg télen-nyáron kalandozunk a világban.

Mindig is imádtunk utazni, felfedezni, új, izgalmas helyeken kalandozni. Utazásaink során nagyon sokféle szállodában, étteremben fordultunk meg. Előszeretettel gyűjtöttük a tapasztalatokat és figyeltünk meg mindent az apró részletekig. Fontos volt minden, az ízek, kompozíciók, a tálalás, a környezet, miliő, ami körbe vesz, a vendéglátás minősége, mindaz, ami élménnyé teheti az otthontól távol töltött időt.

Az évek során tapasztaltak aztán szép lassan formálódtak és letisztultak bennünk, és nagyjából meg tudtuk fogalmazni, hogy számunkra mit jelent a jó vendéglátás. Arra azonban álmunkban sem gondoltunk, hogy ez egyszer ennél több is lesz és tettekre sarkall minket.

A Covid begyűrűzésekor aztán sok minden változott. Ahogy lehetett rohantunk a nyaralóba és el a városból, így jóval több idő jutott az imádott Balatonunkra is. Autóval, biciklivel, gyalog keresztül-kasul bejártuk a Káli-medence gyönyörű vidékét és vendégeskedtünk a környéken található jobbnál jobb helyeken.

Szuper élményekben volt részünk, végleg beleszerettünk e mesés vidékbe. Azt éreztük, hogy szeretnénk gyökeret ereszteni itt, ide tartozni, itt élni és talán az álmainkból is megvalósítani valamit.

Már csak össze kellett kötni a pontokat és kimondani magunknak, hogy belevágunk és csinálunk egy olyan helyet a Balaton közelében, ahol mi, a barátaink és a leendő barátaink is otthon érezhetik magukat. Hosszas kutatás, keresgélés után egy véletlen folytán találtunk rá a Mandilla kopott, régi épületére, melyről mindketten éreztük, hogy …

... ezt kerestük, EZ AZ A HELY.

Lecsaptunk hát a kínálkozó alkalomra és belevágtunk életünk egyik eddigi legnagyobb vállalkozásába. Miután megállapodtunk Marika nénivel, a korábbi tulajdonossal, szinte minden magától értetődő volt, a kivitelezést nem előzte meg hosszas tervezés és töprengés, gyorsan belevágtunk. A régi épületek és a ház adottságai meghatározták a kereteket, melyet „csak” meg kellett töltenünk a víziónkkal. Szinte egy pillanat alatt töltötték be a teret az álmaink, így kicsit kevesebb, mint másfél évnyi munkával létrejött a Mandilla. A hely, amibe belesűrítettünk szinte mindent abból, amit mi a jó vendéglátásról gondolunk és ahol reméljük, hogy vendégeink is megtalálják mindazt, amiért utazni érdemes.

Minőségi mediterrán konyhával, különleges italkínálattal, gondos munkatársakkal és kompromisszumok nélküli kényelemmel várjuk Önöket névadó öreg mandulafáink árnyékába!

Olvasd el kapcsolódó cikkünket:

A Káli-medence új ékköve: bemutatjuk a Mandilla resortot
A Káli-medence eddig is a Balaton egyik legvarázslatosabb része volt, a Roadsteren is sokat foglalkozunk a Balaton északi bájaival, és ez a kép csak tovább erősödött az új mediterrán hangulatú szálláshely, a Mandilla birtok megjelenésével.
Elolvasom

Szeretne bekerülni a Roadster Select adatbázisba?

Vegye fel velünk a kapcsolatot adatai megadásával, és kollégáink keresni fogják ajánlatunkkal!